0

Reduceri de 50% la produsele din stoc propriu. Vezi oferta

DE CE AR TREBUI MASURATA SATISFACTIA CLIENTILOR?

De-a lungul timpului, măsurarea satisfacției clienților s-a dovedit a fi un indicator bun pentru loializarea lor. Pentru multă vreme, am considerat că atâta timp cât îndeplinim sau chiar depășim așteptările clienților, aceștia vor fi mulțumiți. Iar un client mulțumit cu siguranta va reveni.

Teoria Confirmării Așteptărilor a lui Richard L. Oliver definește satisfacția clienților ca fiind diferența între așteptările clienților și percepția acestora dacă aceste așteptări au fost îndeplinite sau nu.

Living-ul sau dining-ul este locul unde petrecem cel mai mult timp, unde se reuneste familia iar pentru crearea unei atmosferi primitoare si confortabile clientul nostru a ales scaunele de Dining Tulip Gri/Crom, stil modern.

https://www.artimgroup.ro/home/16465-scaun-dining-tulip-gricrom-stil-modern.html?search_query=tulip&results=46


Atunci când funcționalitatea este dublată de eleganță si confort, rezultatul nu poate fi decât unul deosebit. Scaunul Tulip se remarcă prin formele plăcute și rotunjite ale designului, puse în valoare de o culoare atent aleasa.
Șezutul scaunului este tapițat în catifea, iar structura din lemn si metal, reprezentând o alegere durabilă și rezistentă pentru amenajarea voastră.

Prin urmare, tinem foarte mult atat la satisfactia clientului cat si la satisfactia pe care o simtim in momentul in care primim un feedback pozitiv, urmarim sa ne ridicam la nivelul asteparilor si sa excelam la acest capitol.