Politica de retur valabilă pentru serviciul Artim Group Comenzi Online

1. Despre Politica de retur Artim Group

 Prevederile din prezenta „Politică de retur" se aplică produselor achiziționate prin intermediul serviciului Artim Group Comenzi Online, accesibil la adresa www.artimgroup.ro, atât de către consumatori, cât și de către persoane/entități care nu au această calitate. Politica de retur, împreună cu Termenii și Condițiile de vânzare din care face parte, reprezintă clauzele contractului încheiat între dumneavoastră și Artim Group, clauze pe care le acceptați în momentul în care achiziționați produse prin intermediul serviciului ArtimGroup Comenzi Online. Termenii din Politica de retur au sensul definit în cuprinsul Termenilor și Condițiilor. În cazul unui eventual conflict între Termeni și Condiții și Politica de retur a firmei Artim Group, prevederile din Termeni și Condiții se vor aplica cu prioritate.

2. Dreptul de a vă retrage din Contract

2.1. Dacă plasați o comandă prin serviciul Artim Group Comenzi Online, puteți anula comanda în orice moment înainte de încheierea contractului conform Termenilor și Condițiilor.

2.2. În cazul în care doriți să anulați comanda sau să vă retrageți din contract înainte ca produsele să vă fie efectiv livrate, vă rugăm să contactați serviciul Artim Group la numărul de telefon 0770.705.452 sau pe adresa de e-mail office@artimgroup.ro.

2.3. După primirea/livrarea produselor, aveți posibilitatea de a vă retrage din contractul încheiat ca urmare a înregistrării comenzi prin intermediul serviciului Artim Group Comenzi Online în termen de 14 zile calendaristice de la data la care produsele au fost livrate.

Pentru a vă exercita dreptul de retur trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, încadrându-vă în termenul de 14 zile calendaristice,  completând modelul de formular de retur prezent pe site. Dacă doriți să returnați produsele trebuie să ne informați cu privire la decizia de a vă retrage din contract urmând să ne returnați produsele în schimbul rambursării banilor plătiți. Dacă contractul s-a încheiat cu privire la mai multe produse, dumneavoastră puteți returna oricare dintre aceste produse, individual sau în orice combinație.

2.4. În cazul în care Artim Group a prestat în integralitate/complet serviciile pe care le-ați solicitat în mod expres, vă veți pierde dreptul de a vă retrage din contract cu privire la respectivele servicii. În conformitate cu Termenii și Condițiile aplicabile, prin comandarea serviciilor vă exprimați acordul expres cu privire la prestarea acestora de către Artim Group și confirmați că ați luat cunoștință de faptul că, după executarea completă a contractului, vă veți pierde dreptul la retragere.

2.5. Nici o prevedere din politica de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori. Dumneavoastră veți putea, în orice moment, să ne returnați produsele pentru o rambursare completă a contravalorii lor sau să solicitați înlocuirea acestora, în cazul în care, de exemplu, am livrat alte produse decât cele comandate inițial de și nu putem remedia greșeala spre satisfacția dumneavoastră rezonabilă.

2.6 Adresa de returnare a produselor este : ALEEA AVIATORILOR NR. 1 LOC. GHIRODA JUD.TIMIS

3. Returnarea produselor Artim Group

3.1. Dacă doriți să vă retrageți din contract după ce produsele v-au fost livrate, trebuie să ne returnați produsele conform procedurii de mai jos. Vă rugăm să aveți la îndemână formularul de retur pe care îl puteți accesa direct pe site. Vă rugăm să completați formularul de retur conform indicațiilor și să specificați în mod clar ce produse doriți să returnați și să aveți la îndemână factura de livrare.

 3.2. Pentru a stabili detaliile legate de returnarea produselor nedorite, vă rugăm să contactați Artim Group la numărul de telefon 0770.705.452 sau pe adresa de e-mail office@artimgroup.ro.

3.3 Este necesar să returnați produsele cu toate părțile componente și toate articolele sau accesoriile aferente, în stare vandabilă și cu ambalaj cat mai corespunzator.. Pentru produsele returnate conform Politici de retur trebui să suportați costurile legate de returnarea acestora.

3.4 Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

4. Grija rezonabilă față de Produse

4.1. Sunteți de acord să acționați cu grijă produsele, din momentul în care vă sunt livrate și până în momentul în care le returnați.

4.2. Vă rugăm să aveți în vedere că, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Această prevedere se aplică în mod corespunzător și cumpărătorilor care nu au calitatea de consumatori.

5. Condiții de livrare a coletelor pentru retur

5.1. sunteți de acord livrati toate produsele pe care doriți să le returnați, incluzând toate părțile componente și toate articolele sau accesoriile aferente ale acestor produse care sunt incluse în prețul produselor returnate; Produsele trebuie ambalate în ambalaj cat mai corespunzator astfel încât să poată fi transportate și protejate în cursul transportului.

5.2. sunteți de acord să atașați la colet formularul de retur completat și semnat pentru ca Artim Group să poată procesa cât mai eficient returul.

5.3. produsele vor fi păstrate sub răspunderea dumneavoastră până în momentul în care vor fi colectate de agenții de la societatea de curierat;

5.4. Dispozițiile prezentului articol nu aduc atingere drepturilor de care beneficiați în temeiul legii, inclusiv posibilitatea de a alege o altă societate de curierat pentru transportul produselor care fac obiectul returului către Artim Group.  Dumneavoastră răspundeți pentru produse până la momentul transmiterii posesiei fizice a acestora către Artim Group. Este necesar să vă asigurați că produsele returnate vor ajunge la Artim Group  în termen de 14 zile calendaristice de la data la care Artim Group a fost informată cu privire la decizia de a vă retrage din contract.

6. Costul de transport

6.1. Costul de transport pentru returnarea produselor către Artim Group va fi EXCLUSIV suportat de dumneavoastră.

7. Rambursarea banilor

7.1 Artim Group va rambursa contravaloarea produselor returnate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor returnate.

Rambursarea se va face în lei prin transfer bancar într-un cont în lei indicat de dumneavoastră în formularul de retur sau pe un alt suport durabil, de exemplu prin email.

7.2. În toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursării banilor.

8. Drepturile de care beneficiați în calitate de consumator

 8.1 Politica de retur nu aduce atingere niciunui alt drept legal garantat imperativ. Pentru mai multe informații cu privire la drepturile de care beneficiați în calitate de consumator puteți contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor sau Artim Group.

8.2 Politica de retur este în conformitate cu dreptul dumneavoastră de a va retrage dintr-un contract la distanță conform OUG 34/2014.

Descarca Formularul de Retur